19.6.12

::GI KENDURI KAWEN::

 19.6.12

SABTU haritu sebenornya aku ada 2 jemputan kenduri kawen. Sorang x-opismate aku, sorang lagi sepupu kak ipar aku (kawan aku ms sekolah dedulu). Masalahnya, tmpt kenduri tu satu belah timur, satu lg belah barat. Mmg tak sempat le kalau aku nk gi 2-2 tmpt sekali. mau jadi kes mcm lebai malang lak nnt ;P Last2 aku anak branak gi ke Kuang je. Kenduri kawen x-opismate aku, Nina... 

bagus betol cahaya ni, feeling putih sangat!

along pakai baju kurung mama ;P

putih lagi..(penipuan je semua ni) muahahaha

ni le dia si ninanya...time bertunang dulu AJ yg mekapkan dia :)

lps mkn, tunggu pengantin sanding lak. bukan men sronok bebudak dpt mkn sweet & eskem smp lobam2 mulut! kat sana ada eskem free flow & candy buffet..

Shajiry pon ada haritu. dia ni sepupu si nina.

pengantin dah nk start berarak

kawen jugak akhirnya kau nina. dulu masa keje sekali mmg dia tak penah ada boipren langsung. dunia dia dengan kerja + belajar je :) 
semoga kowang berdua kekal bahagia hingga ke hujung nyawa, amin..


2 comments:

el said...

tu la pasai putih lepak ko aiii..shajiry ko x kepit plak ritu ahaks

A.I said...

EL,
PUTIH LEPAK TIRUAN KATANYA. HARAPKAN NUR CAHAYA JE. muahahahaha...TAKMO LE AKU AMIK GMBR DGN DIA. KALAU ANUAR ZAIN TU NK GAK AKU ;P

klik klik (^_^)